De mest stillede spørgsmål omkring bestilling og forsendelse hos Pixum
- Rabatkode: Hvordan får jeg en rabatkode og hvor kan jeg indløse den?
- Forsendelse: Hvor lang forsendelsestid er der? Er ekspresforsendelse mulig?
- Genbestilling: Hvordan kan jeg genbestille min ordre?
- Advarsel ved kvaliteten: Er billedkvaliteten/-opløsningen egnet til mit fotoprodukt?
- Foto-upload: Hvordan kan jeg uploade mine fotos?
- Automatisk billedoptimering / DPO: Hvad er DPO (automatisk billedoptimering) og hvor kan jeg indstille den?
- Betalingsmuligheder: Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
- Afvigende leveringsadresse: Hvordan kan jeg sende til en anden leveringsadresse?
- Leveringslande: Kan jeg få leveret til en adresse udenfor Danmark?
- Pakkeboks: Kan jeg få leveret til pakkeboksen?
- Adresseændring: Hvordan kan jeg ændre leveringsadressen?
- Annullering: Kan jeg annullere min afgivne bestilling?
- Ordrestatus: Hvor langt er min bestilling?
- Reklamation: Hvad gør jeg, når jeg har noget at reklamere?
- Produktion : Hvor lang tager mit bestilling i produktionen? Kan jeg betale for ekspresproduktion?