Pixum kundeservice
Pixum kundeservice

Har du spørgsmål, ris/ros eller forslag til os? Vores kundeservice hjælper dig gerne videre!

Kontakt vores kundeservice

Kan jeg angive en afvigende leveringsadresse?

Selvfølgelig kan du også få din bestilling sendt direkte til vennerne eller familien.

Herved skal du være opmærksom på følgende:

  • En afvigende dansk leveringsadresse skal du selv aktivt indtaste i feltet med afvigende leveringsadresse i forbindelse med bestillingen.
  • Det er kun muligt at få leveret til en adresse i selve Danmark. Levering til Grønland, Færøerne eller et andet europæisk land er ikke mulig. Her kan du efter modtagelse af din bestilling, selv sende den videre med posten til et andet land.

For at angive en afvigende leveringsadresse bedes du gøre som følgende:

  • Afgiv din bestilling ved at klikke på "videre" hhv. "gå til kassen"
  • Herefter indtaster du fakturaadressen
  • I næste skridt klikker du på "levering til afvigende adresse" hhv. "alternativ leveringsadresse"
  • Herefter indtaster du leveringsadressen og går videre til betaling
  • Her vælger du den ønskede betalingsmetode
  • Med et klik på "videre" kommer du til bestillingsoversigten
  • Tjek dine oplysninger igennem en ekstra gang og afgiv din bestilling

Har du spørgsmål? Vores kundeservice er klar til at hjælpe!

I vores kundeserviceområde rådgiver vores medarbejdere dig ikke bare om, hvordan du kan bestille din julegave, men besvarer også de oftest stillede spørgsmål vedrørende Pixums fotoprodukter.

Gå her til vores serviceområde »

Vil du gerne i direkte kontakt med vores kundeservice? Vores kompetente kundeservicemedarbejdere står parat til at hjælpe dig, både telefonisk og per e-mail.

Har du spørgsmål?

Vores kompetente kundeservicemedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig!

Ring til vores kundeservice på 44 22 00 44
Mandag - fredag: kl. 09 - 20
Søndag kl. 14 - 20
Helligdage: lukket

Send en mail: service@pixum.com
Kontaktformular