Kan jeg efterfølgende ændre leveringsadressen i min bestilling?

En ændring i leveringsadressen til en anden dansk adresse er kun mulig indtil et vist tidspunkt i produktionen.

Du bedes derfor hurtigst muligt melde dig pr. mail med den nye adresse, så vi kan undersøge om en ændring i leveringsadressen stadig er mulig. En efterfølgende ændring i leveringsadressen vil ved bestillinger foretaget via Pixum fotounivers softwaren eller Pixum app'en betyde, at fakturaen er vedlagt selve forsendelsen. Dette har tekniske årsager og kan ikke forhindres. Er bestillingen tænkt som en gave til modtageren, kan vi ikke anbefale en efterfølgende ændring i leveringsadressen.

OBS!
Din ordre bliver automatisk overført til vores produktionsapparat, så snart du har afgivet din bestilling, så en hurtig og billig levering muliggøres. En efterfølgende ændring i bestillingen er derfor ikke mulig.

Har du spørgsmål?

Vores kompetente kundeservicemedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig!

Ring til vores kundeservice på 44 22 00 44
Mandag - fredag: kl. 09 - 20
Søndag kl. 14 - 20
Helligdage: lukket

Send en mail: service@pixum.com
Kontaktformular

Har du spørgsmål? Vores kundeservice er klar til at hjælpe!

I vores kundeserviceområde rådgiver vores medarbejdere dig ikke bare om, hvordan du kan bestille din julegave, men besvarer også de oftest stillede spørgsmål vedrørende Pixums fotoprodukter.

Gå her til vores serviceområde »

Vil du gerne i direkte kontakt med vores kundeservice? Vores kompetente kundeservicemedarbejdere står parat til at hjælpe dig, både telefonisk og per e-mail.

Har du spørgsmål?

Vores kompetente kundeservicemedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig!

Ring til vores kundeservice på 44 22 00 44
Mandag - fredag: kl. 09 - 20
Søndag kl. 14 - 20
Helligdage: lukket

Send en mail: service@pixum.com
Kontaktformular