Kontaktformular
Har du et spørgsmål?

Vores venlige og kompetente kundeservice hjælper dig gerne

Ma. - Fr. 08:30 - 18:00
Lø - Sø. 09:00 - 22:00

Kan jeg efterfølgende ændre leveringsadressen i min bestilling?

En ændring i leveringsadressen til en anden dansk adresse er kun mulig indtil et vist tidspunkt i produktionen.

Du bedes derfor hurtigst muligt melde dig pr. mail med den nye adresse, så vi kan undersøge om en ændring i leveringsadressen stadig er mulig. En efterfølgende ændring i leveringsadressen vil ved bestillinger foretaget via Pixum fotounivers softwaren eller Pixum app'en betyde, at fakturaen er vedlagt selve forsendelsen. Dette har tekniske årsager og kan ikke forhindres. Er bestillingen tænkt som en gave til modtageren, kan vi ikke anbefale en efterfølgende ændring i leveringsadressen.

OBS!
Din ordre bliver automatisk overført til vores produktionsapparat, så snart du har afgivet din bestilling, så en hurtig og billig levering muliggøres. En efterfølgende ændring i bestillingen er derfor ikke mulig.