Hvordan genbestiller jeg min bestilling?
Til genbestilling af dine fotoprodukter tilbyder vi forskellige muligheder - alt efter hvilken bestillingsmulighed du har anvendt i første omgang:
Til genbestilling af dine fotoprodukter tilbyder vi forskellige muligheder - alt efter hvilken bestillingsmulighed du har anvendt i første omgang:
Genbestille hele bestillingen
Bestillinger, som er foretaget for nyligt kan du genbestille direkte fra mine bestillinger, vælge din bestilling og lægge den i indkøbsvognen igen og bestille på ny. Så længe muligheden "læg i indkøbsvognen igen" vises med et link kan du genbestille denne bestilling. Så snart du klikker på dette link, lægges hele bestillingen i indkøbsvognen. Vil du kun genbestille enkelte produkter fra den gamle bestilling, kan du ganske let fjerne disse produkter i indkøbsvognen, inden du går videre i bestillingsprocessen.
Genbestille gemte produkter
Under "Mit Pixum > Mine produkter" finder du alle de produkter, som du har lavet og gemt. Vælg det produkt, som du vil genbestille og klik på "bearbejd". Herefter åbnes produktet i produkteditoren. Her har du nu mulighed for at bearbejde billedet/produkter eller lægge det direkte i indkøbsvognen.

Har du gemt dit fotoprodukt fra din bestilling, finder du det gemte fotoprojekt på din egen computer/Mac. Du kan så efter at have startet Pixum fotounivers softwaren op, hente det gemte fotoprojekt under "fil" og det åbnes i softwaren. Du kan bearbejde det, hvis ønsket og derefter bestille på ny.
Skulle du ikke lige kunne finde dit gemte fotoprojekt på din computer/Mac, kan du søge efter filer med endelsen ".mcf" og herefter åbne fotoprojektet med et dobbeltklik.
Når du har åbnet fotoprojektet igen, kan du lægge det i indkøbsvognen på ny og afgive din bestilling.

Alle fotoprodukter, som du laver på din smartphone eller tablet, gemmes automatisk i app'ens arkiv på din mobile enhed. Det sidste fotoprojekt, som du har lavet/haft åbnet, bliver vist nederst i app'en efter åbning af Pixum app'en.
Tryk på "åbn arkiv" og du ser alle fotoprojekter, som du har lavet.

Arkivet i Pixum app'en kan du også åbne via menuen øverst i venstre hjørne.
Læg fotoproduktet, som du vil bestille igen, i indkøbsvognen og afgiv din bestilling.

I vores kundeserviceområde rådgiver vores medarbejdere dig ikke bare om, hvordan du kan bestille din julegave, men besvarer også de oftest stillede spørgsmål vedrørende Pixums fotoprodukter.
Gå her til vores serviceområde »
Vil du gerne i direkte kontakt med vores kundeservice? Vores kompetente kundeservicemedarbejdere står parat til at hjælpe dig, både telefonisk og per e-mail.
