Kontaktformular
Har du et spørgsmål?

Vores venlige og kompetente kundeservice hjælper dig gerne

Ma. - Fr. 08:30 - 18:00
Sø. 15:00 - 21:00

Menu

Hvordan gør jeg, når jeg har en reklamation på en modtaget bestilling?

Skulle det ske, at du ikke er tilfreds med din modtagne bestilling, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.

Kontakt os enten pr. telefon eller pr. mail - ha' dit bestillingsnummer klar - når du kontakter os. Det sikrer en hurtigere bearbejdning af din henvendelse:

Over telefonen kan du kontakte os på +45 44 22 00 44

  • Ma. - Fr. 08:30 - 18:00

Eller kontakt os pr. mail: til kontaktformularen »

Vi glæder os til at høre fra dig og få din henvendelse afklaret hurtigst muligt.

 

Online konfliktløsning

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på mail: service@pixum.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning i nævnenes hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.