Har du spørgsmål, ris/ros eller forslag til os? Vores kundeservice hjælper dig gerne videre!
Hvad gør jeg, når jeg ønsker at reklamere over en modtaget bestilling?
Skulle det ske, at du ikke er tilfreds med din modtagne bestilling, hører vi naturligvis gerne fra dig!
Kontakt os enten pr. telefon eller pr. mail. Hav venligst dit ordrenummer klar, når du kontakter os for at sikre en hurtigere bearbejdning af din henvendelse.
Du kan enten ringe til os på 44 22 00 44
- Mandag - søndag kl. 09 - 22
eller sende os en mail via vores kontaktformular »
Vi glæder os til at høre fra dig.
Online konfliktløsning
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på mail: service@pixum.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning i nævnenes hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Vores kompetente kundeservicemedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig!
Ring til vores kundeservice på 44 22 00 44
Mandag - fredag: kl. 09 - 20
Søndag kl. 14 - 20
Helligdage: lukket
Har du spørgsmål? Vores kundeservice er klar til at hjælpe!
I vores kundeserviceområde rådgiver vores medarbejdere dig ikke bare om, hvordan du kan bestille din julegave, men besvarer også de oftest stillede spørgsmål vedrørende Pixums fotoprodukter.
Gå her til vores serviceområde »
Vil du gerne i direkte kontakt med vores kundeservice? Vores kompetente kundeservicemedarbejdere står parat til at hjælpe dig, både telefonisk og per e-mail.
Vores kompetente kundeservicemedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig!
Ring til vores kundeservice på 44 22 00 44
Mandag - fredag: kl. 09 - 20
Søndag kl. 14 - 20
Helligdage: lukket