Digitaliseringsstrategi: Digitalisering med ansvarlighed
Digitaliseringsstrategi: Digitalisering med ansvarlighed

Pixum sigter mod at forblive en teknologisk pioner som Europas førende online fototjeneste og for at gøre det, udnytte vi nye muligheder, som digitaliseringen tilbyder, herunder kunstig intelligens. Vi står for reflekterende fremskridt.

Ansvarlig og kundecentreret brug af digitale teknologier

Vi har formuleret vores underliggende holdning i denne strategi. Fordi digitaliseringen udvikler sig meget hurtigt med nye teknologier, vil vi også løbende tilpasse denne strategi, men altid forfølge de værdier, der er formuleret her.

Vores værdier

Vi beskytter dine data

Databeskyttelse har altid højeste prioritet hos Pixum ("Privacy by Design"). Vi hverken sælger eller deler kundedata med tredjeparter uden kundens udtrykkelige samtykke. Omfattende dataanalyser finder kun sted med anonymiserede data eller med kundernes udtrykkelige samtykke.

Vores teknologier er designet til at hjælpe dig

For os er målene med digitaliseringsteknologier altid at forenkle applikationen for kunden og gøre den sjovere at bruge.

Du har kontrol og frihed

Hos Pixum bevarer kunderne kontrollen. For eksempel kan forslag fra digitale assistenter i vores software altid ændres, afvises eller fravælges på forhånd af kunderne.

Vi er åbne og transparente

Pixum er transparent, når det kommer til brugen af ??kunstig intelligens. Pixum forklarer, hvordan kunstig intelligens fungerer, så godt som muligt. Før introduktionen af ??sådanne teknologier vil Pixum gennemgå dem i forhold til kriterierne i denne kundeordre.

Vi ønsker aktivt at forme vores fremtid baseret på europæiske værdier

Pixum mener, at Europa skal bevare sin evne til selv at udvikle innovationer inden for nye digitale teknologier ? også for at sikre, at sådanne teknologier anvendes i overensstemmelse med vores værdier. Pixum støtter derfor forskning og undervisning inden for kunstig intelligens i Europa.

Områder hvor kunstig intelligens anvendes


Områder Anvendelsesområder for kunstig intelligens Formål
Forskning og udvikling/IT Designassistenter i Pixum bestillingssoftwaren Bedre billedvalg og filtrering gennem klassificering og bedømmelse (f.eks. efter personer, billedkvalitet eller placering/tidspunkt for optagelse) og bestemmelse af det optimale billedområde ved beskæring af fotos
Forskning og udvikling/IT Hændelsesregistrering i Pixum Fotoverden bestillingssoftware og i Pixum kundekonto eller Pixum app Identificer og navngiv vigtige begivenheder ved intelligent at kombinere fotos
Forskning og udvikling/IT Automatisk billedrotation i Pixum-kundekontoen eller Pixum-appen Registrering af den korrekte retning af digitaliserede analoge fotos gennem billedanalyse
Marketing og salg Kontrol over annoncering i søgemaskiner Bedre rækkevidde af målgrupper for specifikke produkter
Marketing og salg Kontrol over direkte marketingkampagner Optimeret målretning af kundegrupper med relevant, personligt tilpasset indhold
Produktions-IT Opskalering af fotos i trykte medier ved hjælp af et kunstigt neuralt netværk Forbedring af udskriftskvaliteten af produkter med kundefotos, der har en for lav opløsning til produktet
Kundeservice Bot for talegenkendelsestjeneste Genkendelse af forskellige problemstillinger af information fra tekster indtastet af kunden i dialogen med henblik på automatiseret besvarelse af ofte stillede spørgsmål og struktureret registrering af servicesager
Kundeservice Tekstanalyse af e-mails til kundeservice Identifikation af forskellige bekymringer og forhåndsudvælgelse til hurtigere og mere målrettet behandling af vores kolleger

Forskning og udvikling/IT: Designassistenter i Pixum bestillingssoftwaren

  • Forbedr billedvalg og filtrering gennem klassificering og bedømmelse (f.eks. efter personer, billedkvalitet eller placering/tidspunkt for optagelse) og bestemmelse af det optimale billedområde ved beskæring af fotos.

Forskning og udvikling/IT: Hændelsesregistrering i Pixum Fotoverden bestillingssoftware og i Pixum kundekonto eller Pixum app

  • Identificér og navngiv vigtige begivenheder ved intelligent at kombinere fotos.

Forskning og udvikling/IT: Automatisk billedrotation i Pixum-kundekontoen eller Pixum-appen

  • Detektering af den korrekte retning af digitaliserede analoge fotos gennem billedanalyse.

Marketing og salg: Kontrol over annoncering i søgemaskiner

  • Bedre rækkevidde af målgrupper for specifikke produkter

Marketing og salg: Kontrol over marketingkampagner

  • Optimeret målretning af kundegrupper med relevant, personligt tilpasset indhold

Produktions-IT: Opskalering af fotos i trykte medier ved hjælp af et kunstigt neuralt netværk

  • Forbedring af udskriftskvaliteten af ??produkter med kundefotos, der har en for lav opløsning til produktet

Kundeservice: Bot for talegenkendelsestjeneste

  • Genkendelse af forskellige problemstillinger af information fra tekster indtastet af kunden i dialogen med henblik på automatiseret besvarelse af ofte stillede spørgsmål og struktureret registrering af servicesager

Kundeservice: Tekstanalyse e-mails til kundeservice

  • Identifikation af forskellige bekymringer og forhåndsudvælgelse til hurtigere og mere målrettet behandling af vores kolleger

Har du yderligere spørgsmål? Vores kundeservice er klar til at hjælpe dig.

Har du spørgsmål?

Vores kompetente kundeservicemedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig!

Ring til vores kundeservice på 44 22 00 44
Mandag - fredag: kl. 09.00 - 20.00
Søndag 14.00-20.00
Helligdage: lukket

Send en mail: service@pixum.com
Kontaktformular
Har du spørgsmål?

Vores kompetente kundeservicemedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig!

Ring til vores kundeservice på 44 22 00 44
Mandag - fredag: kl. 09.00 - 20.00
Søndag 14.00-20.00
Helligdage: lukket

Send en mail: service@pixum.com
Kontaktformular

Lær mere om vores ansvar hos Pixum