Har du spørgsmål, ris/ros eller forslag til os? Vores kundeservice hjælper dig gerne videre!
Forsendelsesomkostningerne ved køb af Pixum fotoprodukter
Vi bestræber os på, at din bestilling bliver leveret til dig hurtigst muligt. Derfor overføres dine bestillinger direkte til produktionsafdelingen. Ved bestilling over vores hjemmeside beregnes porto én gang pr. bestilling. Du vælger selv, om du ønsker at få leveret til en erhvervsadresse, en pakkeboks/pakkeshop eller en privatadresse.
Ved bestillinger i Pixum fotounivers softwaren eller en af vores apps beregnes porto én gang pr. produktgruppe.
Portoens størrelse
Pixum sender alle bestillinger som pakkepost med PostNord. Her beregnes portoen ud fra den valgte forsendelsesmetode (erhvervsadresse, pakkeboks/pakkeshop eller privatadresse). De forskellige priser ses nedenfor:
Forsendelse til en... | Porto & emballage |
---|---|
erhvervsadresse | 39 kr. |
pakkeboks eller pakkeshop | 49 kr. |
privatadresse | 59 kr. |
Har du spørgsmål? Vores kundeservice er klar til at hjælpe!
I vores kundeserviceområde rådgiver vores medarbejdere dig ikke bare om, hvordan du kan bestille din julegave, men besvarer også de oftest stillede spørgsmål vedrørende Pixums fotoprodukter.
Gå her til vores serviceområde »
Vil du gerne i direkte kontakt med vores kundeservice? Vores kompetente kundeservicemedarbejdere står parat til at hjælpe dig, både telefonisk og per e-mail.
Vores kompetente kundeservicemedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig!
Ring til vores kundeservice på 44 22 00 44
Mandag - fredag: kl. 09 - 20
Søndag kl. 14 - 20
Helligdage: lukket