Pixum logo

Pixum kundeservice

Har du spørgsmål, ris/ros eller forslag til os? Vores kundeservice hjælper dig gerne videre!

Jeg har glemt mit password - hvad gør jeg?

Det er ikke slemt, at du har glemt dit password til din Pixum-konto. Vi sender dig gerne et link pr. mail, så du kan vælge et nyt password og igen få adgang til din Pixum kundekonto.

Så let er det:

• Du klikker i mit Pixum - dit personlige område på vores hjemmeside på den blå tekst "Glemt adgangskoden?".

• Herefter indtaster du din e-mailadresse, som du er registreret med hos Pixum.

• Nu klikker du på "Ændre adgangskoden".

• Du modtager kort tid herefter en mail med et link. Skulle du indenfor kort tid ikke have modtaget en mail, bedes du kontrollere din spammappe.

• I mailen befinder sig et link, som du skal bruge til at angive et nyt password til din Pixum-konto. Dette link leder dig hen på en side, hvor du frit kan vælge dit nye password. Dog kræves der mindst 6 tegn til dit nye password og ingen særtegn som æ, ø, å, %, & eller lign.

I vores kundeserviceområde rådgiver vores medarbejdere dig ikke bare om, hvordan du kan bestille din julegave, men besvarer også de oftest stillede spørgsmål vedrørende Pixums fotoprodukter.

Gå her til vores serviceområde »

Vil du gerne i direkte kontakt med vores kundeservice? Vores kompetente kundeservicemedarbejdere står parat til at hjælpe dig, både telefonisk og per e-mail.

Kundeservice

Har du nogen spørgsmål? Vi hjælper dig gerne.
Telefon44220044
Mandag - fredag: kl. 09 - 20Søndag: kl. 14 - 20
E-mailadresseservice@pixum.com