Pixum kundeservice
Når du bestiller i god, giver det vores logistikpartnere tid nok til at levere dine Pixum-fotoprodukter til dig til tiden. Hvis du har spørgsmål til produktet eller designet, rådgiver vores kundeservice dig gerne via telefon eller e-mail.
Et tip til din bestilling
Send dine gaver, direkte til modtageren
For at gøre dette skal du blot ændre leveringsadressen i indkøbskurven ved bestilling. Som sædvanlig går regningen til dig og ikke til modtageren. Bemærk: For at ændre leveringsadressen skal du vælge enten betalingsmetoden kreditkort eller dankort. Fakturabetalingsmetoden er ikke tilgængelig til dette.
Giv personlige fotogaver
I Pixums juleunivers finder du helt særlige gaveidéer til personlige julegaver til dem, du holder af.
Overblik over alle bestillinger
Uanset om du bestiller i Pixum-appen, på hjemmesiden eller i vores software - så kan du med Pixum-appen til enhver tid, tjekke alle dine ordrer og deres status.
“Som altid et meget flot produkt der bliver leveret. Kort leveringstid.”
“Hurtigt og nemt”
“For 10 år siden var det 5 stjerner. Brugte samme album. Nu er nogle billeder udgnidret. Det føles som dårlige papir. Også når man rører ved siden. Bemærkning mere. De album som har været sendt fra Køln gennem årene - 20 bøger - har været de bedste.”
“Efter en reklamation over at mange var mere rødhåret end de er, fik vi tilsendt en ny bog som er super. At jeg har sat et flueben i XXL som en fejl, skal ikke komme pixum til last.”
“Jeg er rigtig godt tilfreds med mit fotoprodukt. Har tidligere fået lavet fotobog, hvor jeg blev meget glad for produktet. Jeg vender gerne tilbage når jeg får brug for et nyt produkt.”