Pixum kundeservice
Pixum kundeservice

Har du spørgsmål, ris/ros eller forslag til os? Vores kundeservice hjælper dig gerne videre!

Kontakt vores kundeservice

Kan jeg ændre eller annullere min afgivne bestilling?

En ændring eller annullering af en allerede afgivet bestilling er ikke mulig. Din bestilling bliver automatisk overført til vores produktionsapparat, så snart du har afgivet din bestilling, så en hurtig og billig levering muliggøres. Din ordre bliver ikke først undersøgt af en Pixum medarbejder og frigivet til produktion, dette vil være fordyrende og bremse produktionen uhensigtsmæssigt.

Ved at afslutte og overføre en bestilling laver du en kontrakt med os, om at vi skal producere de ønskede produkter i det format etc., som du har angivet. En almen fortrydelsesret ved netkøb kan ikke bruges her, da vi ikke har et standardprodukt, som vi let kunne tage tilbage og sælge igen, men en produktion af fotoprodukter med dine billeder, som du har uploadet til os.

Har du spørgsmål? Vores kundeservice er klar til at hjælpe!

I vores kundeserviceområde rådgiver vores medarbejdere dig ikke bare om, hvordan du kan bestille din julegave, men besvarer også de oftest stillede spørgsmål vedrørende Pixums fotoprodukter.

Gå her til vores serviceområde »

Vil du gerne i direkte kontakt med vores kundeservice? Vores kompetente kundeservicemedarbejdere står parat til at hjælpe dig, både telefonisk og per e-mail.

Har du spørgsmål?

Vores kompetente kundeservicemedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig!

Ring til vores kundeservice på 44 22 00 44
Mandag - fredag: kl. 09 - 20
Søndag kl. 14 - 20
Helligdage: lukket

Send en mail: service@pixum.com
Kontaktformular